szt./
Przejdź do koszyka

Zwroty i reklamacje

Galeriamagnolia.pl sprzedaje produkty dekoracji wnętrz, upominki, piękne i wysokiej jakości. Mamy więc nadzieję, że będziesz zawsze zadowolony/a z zakupu w naszym sklepie.
 

Zwroty i wymiana
 

Mają Państwo 15 dni na odstąpienie od umowy kupna w naszym sklepie. Otrzymają Państwo zwrot całej wpłaconej kwoty.

Formularz zwrotu reklamacji do pobrania TUTAJ

Aby skorzystać z tego prawa należy odesłać zakupiony towar wraz z dołączonym protokołem zwrotu oraz dowodem zakupu na adres: Galeria Magnolia, ul.3-go Maja 4 35-030 Rzeszów

Nie jest możliwy zwrot towarów produkowanych na zamówienie klienta według jego specyfikacji. Przy każdym produkcie, który jest produkowany na zamówienie, jest stosowna informacja. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta.

Zwracany towar musi być w stanie nienaruszonym.

Po sprawdzeniu stanu zwracanego towaru, dokonany zostanie zwrot pieniędzy na konto bankowe podane w formularzu. Z przyczyn technicznych może to zając kilka dni.

Koszty przesyłki nie podlegają prawu zwrotu.


Zwrot towaru odbywa się na koszt kupującego.
Towar powinien zostać odesłany przesyłką ubezpieczoną z opcją "ostrożnie szkło" na adres  
Galeria Magnolia
ul.3-go Maja 4 
35-030 Rzeszów

Sklep nie przyjmuje wysyłek na koszt adresata ani za pobraniem.


Reklamacja towaru

Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie objęte są 24-miesięczną gwarancję producenta. Produkty są nowe i nieużywane, a przed wysyłką sprawdzane, starannie pakowane i zabezpieczone przed uszkodzeniem. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone do wartości zamówienia.
Prosimy Państwa  o dokładne sprawdzenie przesyłki w momencie przyjęcia. Sprawdzenie stanu zawartości przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń przesyłki, prosimy o otworzenie opakowania w obecności kuriera.

Przy odbiorze paczki należy poprosić kuriera o możliwość sprawdzenia przesyłki w jego obecności. Kurier nie ma obowiązku czekania na sprawdzenie zawartości paczki, w takim wypadku mają Państwo 3 dni na zgłoszenie uszkodzenia do firmy przewozowej. Kurier musi wrócić do Państwa i sporządzić protokół szkody.
Sporządzony protokół należy przesłać do nas mailem na adres: sklep@galeriamagnolia.pl
Wszelkie uszkodzenia zawartości paczki lub niezgodności wykryte po jej rozpakowaniu będą uwzględniane w nieprzekraczalnym terminie 3 dni od dnia dostarczenia.
W innym przypadku uszkodzenia transportowe nie będą uwzględniane.

Przesyłki odsyłane „za pobraniem” nie są przyjmowane.
W przypadku  pisemnych reklamacji prosimy o wysyłkę na adres:
Galeria Magnolia
ul. 3-go Maja 4 
35-030 Rzeszów

W razie pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji
Zespół Galerii MAGNOLIA